LEVERING OG SERVICE

 

Levering

 

CaneaCasa's produkter produceres efter modtagelse af din bestilling og leveringstiden er 2-3uger.

 

Forsendelse

 

CaneaCasa tilbyder gratis fragt til vore kunder i Danmark på fastlandet eller brofaste øer:

 

Din vare leveres til din hoveddør i gadeplan mellem kl 08-17

 

Vi tilbyder mod betaling ekstra service til op- og indbæring, som kan bestilles ved afkrydsning på betalingssiden. Du kan vælge om varen må stilles uden kvittering.

 

Du holdes orienteret om hvornår du modtager din vare:

 

Senest 7 dage efter du har afgivet din bestilling, modtager du besked om den forventede leveringsdato.

 

Dagen før levering får du en SMS-besked med det forventede leveringstidspunkt. Kan du ikke modtage varen på tidspunktet skal du kontakte fragtmanden på telf: 45 - 86 43 86 11 for at aftale et andet tidspunkt.

 

Ca. 30 min før varens levering modtager du et opkald fra chaufføren.

 

Mislykket levering

 

Er der ingen på adressen, når fragtmanden ankommer, tages varen med retur. Du bliver derefter kontaktet af fragtmanden for at aftale nyt leveringstidspunkt, og du skal så selv betale for ny udbringning.

 

Transportskader

 

Modtager du en vare med synlige transportskader på emballagen, skal du enten nægte modtagelse eller inspicere indholdet i overværelse af chaufføren.

 

Skader, der først konstateres ved eller efter udpakning, skal inden 24 timer efter modtagelsen af varen anmeldes til kundeservice@caneacasa.dk.

Anmeldelsen skal indeholde: Ordrenr, beskrivelse af skaden, foto af emballagen og foto af selve skaden.

 

 

KONTORADRESSE

 

CaneaCasa ApS Skovkrogen 10 7323 Give CVR 27350887 Tlf: 70200108

CaneaCasa